Assistant Scan
Heb je het idee dat het secretariaat van jouw organisatie beter georganiseerd kan worden? Denk je dat het secretariaat efficiënter kan werken? Maar zoek je naar een manier waarop? Ik help je graag door middel van een Assistant Scan.
Via een Scan ontdekken we snel de verbetermogelijkheden
Secretary Plus – marktleider op het vakgebied van secretariaten – heeft de Assistant Scan ontwikkeld. De scan geeft inzicht in jullie bestaande secretariële en ondersteunende processen, maakt aandachtspunten zichtbaar en geeft advies over verbetering. Dit leidt tot nieuwe inzichten, meer transparantie en een professioneler en effectiever werkend secretariaat.
We kijken mee, interviewen en rapporteren
Na een intakegesprek over de vraagstelling en doelstelling, plan ik gesprekken in met de assistenten en hun leidinggevenden. Ook kijk ik –samen met een zeer ervaren managementassistente van Secretary Plus– mee op de werkvloer. Op basis van de gesprekken, onze observaties en de strategie van de organisatie, schrijf ik een rapport. Hierin lees je onze bevindingen, aanbevelingen een advies over verbetermogelijkheden en implementatie daarvan. Dit rapport licht ik toe in een adviesgesprek. Ik geef daarbij graag praktische tips over de optimalisatie van het secretariaat.
In welke situaties adviseren we de Assistant Scan?
De Assistent Scan geeft aan welke voordelen er te halen zijn als de werkverdeling efficiënter wordt. Met name in de volgende situaties kan dit veel opleveren:
- verandertrajecten
- centralisering
- reorganisaties
- fusies
- uitbreiding of samenvoeging van secretariaten
- inzet van nieuwe technieken
- implementatie van het nieuwe werken.
Samen kijken we wat er nodig is voor verandering. Klik hier om een afspraak te maken voor een oriënterend gesprek.
Waarom met ons?
De 30-jarige ervaring van Secretary Plus en mijn 20-jarige ervaring in de uitzendbranche, maakt dat we in elk segment kunnen adviseren over de inrichting van een secretariaat. Met het oog op de toekomst.