Assistant Scan

Denk je dat het secretariaat efficiënter kan werken? Heb je het idee dat jouw team binnen de organisatie beter georganiseerd kan worden? Maar zoek je naar een manier waarop? Ik help je graag, in samenwerking met Secretary Plus, door een Assistant Scan te maken.

Via een Scan ontdekken we snel de verbetermogelijkheden

Secretary Plus – marktleider op het vakgebied van secretariaat – heeft de Assistant Scan ontwikkeld en zet deze al meer dan tien jaar in de markt. De Scan geeft inzicht in jullie bestaande secretariële en ondersteunende processen, maakt aandachtspunten zichtbaar en geeft advies over verbetering. Dit leidt tot nieuwe inzichten, meer transparantie en een professioneler en effectiever werkend secretariaat.

We kijken mee, interviewen en rapporteren 

Na een intakegesprek over de vraagstelling en doelstelling, plan ik gesprekken in met de assistenten en hun leidinggevenden. Ook kijk ik – samen met een zeer ervaren management assistente van Secretary Plus – mee op de werkvloer. Op basis van de gesprekken, onze observaties en de strategie van de organisatie, schrijf ik een rapport. Hierin lees je onze bevindingen, aanbevelingen, een advies over verbetermogelijkheden en implementatie daarvan. Dit rapport licht ik toe in een adviesgesprek. Ik geef daarbij graag praktische tips over de optimalisatie van het secretariaat.

In welke situaties adviseren we de Assistant Scan?

De Assistant Scan geeft aan welke voordelen er te halen zijn als de werkverdeling efficiënter wordt. Met name in de volgende situaties kan dit veel opleveren:

  • verandertrajecten
  • centralisering
  • reorganisaties
  • fusies
  • uitbreiding of samenvoeging van secretariaten
  • modernisering van ondersteuning door nieuwe technieken
  • implementatie van het nieuwe werken.

Waarom met ons?

De 25-jarige ervaring van Secretary Plus en mijn 20-jarige ervaring in de uitzendbranche, maakt dat we in elk segment kunnen adviseren over de inrichting van een secretariaat. Met het oog op de toekomst.

logo_324x46_Secretary Plus